منابع زیر  که بنده استفاده کردم و بدون استفاده از هیچ کلاس و هزینه اضافی موفق شدم رتبه 4 کانون وکلای خراسان بشم.امیدوارم مفید باشه ولی قبل از آن باید یاداوری کنم:

1- اولین اصل در آمادگی برای آزمون وکالت اصل اعتماد به منابع هست.یعنی شما وقتی منابع خودتون رو تعیین کردید حالا چه خودتون انتخاب کرده باشید چه دوستان معرفی کرده باشند و چه ...

دیگر نباید تا آخر کار منابع رو تغییر ،کاهش یا افزایش بدهید.مثالی میزنم که بسیار شایع و مبتلابه است.شما در حال خواندن جزوه تجارت استاد x  هستید.وسط کار دوست صمیمیتان به شما خرده میگیرد که چرا فلان جزوه را نمیخوانی همه میگویند طلاست!!!شما دچار تردید شده و احتمال 90 در صد آن منبع رو هم تهیه میکنید . حال فرض کنید تا پایان کار چند تا پیشنهاد در مورد منابع خواهد شد و اگر شما تمام آن منابع رو تهیه کنید چه فاجعه ای رخ خواهد داد؟!شما متشنج و سردرگم بین انبوهی از منابع قرار خواهید گرفت و این امر باعث دلزدگی و کاهش انگیزه شما برای ادامه کار خواهد شد.پس به منابع خود اعتماد کنید.قسم بخورید که تحت هیچ شرایطی من منابع خودم را تغییر نخواهم دادحتی اگر وسط کار خود دکتر شمس به من پیشنهاد تغییر منبع بدهد!

2- دومین اصل، اصل الزام و تبعیت از برنامه درسی خودتان است.مطمئنا هرکس با توجه به شرایط و موقعیتی که داره برنامه ریزی خاص خود را برای مطالعه دارد.فرض کنید برنامه شخصی به این صورت است: روزی سه منبع از شش منبع آزمون .بدین نحو که مثلا صبح تا ساعت 10 مدنی، 11 تا 2 آیین دادرسی مدنی و 5 تا 9 تجارت.

اصل الزام به تبعیت از برنامه بدین نحو است که اگر کاری پیش آمد و نتوانستید طبق برنامه پیش بروید ،حتی اگر 10 دقیقه هم فرصت داشتید سعی کنید در همان 10 دقیق برنامه آن روز را انجام دهید.حتی اگر خواندن یک ماده بیشتر نباشد.برنامه خودتان را تغییر ندهید.

و اما منابع:لطفا به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: مطالب حقوقیمنابع آزمون وکالت 94
برچسب‌ها: منابع آزمون وکالتبهترین منابع آزمون وکالت 93خلاصه ترین منابع آزمون وکالت 93منابع آزمون وکالت 93

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | | نویسنده : محسن ابراهیمی (وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری) |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب جوکر گیم
  • وب یاهو اد
  • وب پرتال مدیران پارسی
  • وب واعظ